torsdag 30. august 2012

Flere "liker" bloggen på Facebook

Det er positivt at flere liker denne bloggen på Facebook og det viser at det blir større interesse for å følge denne bloggen. Dette motiverer meg til å oppdatere denne bloggen hver dag. Jeg har ikke fått utplassering i forbindelse med skolen og det blir derfor lett for meg å oppdatere bloggen hver dag. Jeg vil selvfølgelig ha jobb etter videregående og må derfor velge en jobb som er ledig.

Nå begynner vanlige timer på skolen, forfatter-prosjekt i norsk og fjell-prosjekt i samfunnsfag (Geografi). Jeg liker å få utfordringer på skolen, men det krever tålmodighet. Jeg har dette skoleåret ikke opplevd problemer med å stå opp tidlig hver morgen. For meg er det stor fordel å gå tidligst mulig til skolen, fordi da er det nesten ikke trafikk ute og nesten ikke folk ute.

Jeg gruer meg litt til det blir snøvær ute, men det skal bli veldig kaldt før jeg begynner å bruke boblejakke. Jeg går med ei tynn jakke hele året, så lenge jeg går hele tiden. I fjor hørte jeg på radioen at trikset med å være frisk hele vinteren er ikke å være mest mulig ute, men å være mest mulig inne. Å måke snø ute er god trening, spesielt når det må gjøres på morgenen.

I Haugesund har det allerede begynt å bli høst, men høsten begynner ikke offisielt før september i denne byen. Det er vanligvis 13 grader i Haugesund, uansett hvilket vær det er ute. Den trenden vil endre seg når vinteren begynner, med frost på dagtid på snø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar