søndag 12. august 2012

Viktige endringer i Cobra radio klubb

Før har det vært sånn at den eneste medlemsfordelen i Cobra radio vært at man får et eget kallerop til fribåndsradio. Medlembladene og heftene har til nå vært fritt tilgjengelig på hjemmesiden, men dette kommer til å bli endret neste år. Fra 2013 kan bare medlemmer få tilgang til bladene og heftene. For å få tilsendt eget brukernavn og passord må man være medlem av Cobra radio, men medlemskapet er gratis og dette er derfor ingen problem. Jeg håper mange vil bli medlem av klubben for å få tilgang til bladene og heftene, fordi det er viktig at vi får fart på denne hobbyen som er ukjent blant de fleste ungdommene. Bruken av mobiltelefon er som kjent veldig stor, fordi man får kontakt med alle vennene og kan ha private samtaler, sende sms og surfe på mobilnettet.

Jeg tenkte i dag at jeg må få litt gratisreklame for Møllerhaug Radioklubb på denne bloggen, det er et bilde med lenke til hjemmesiden; et på høyre-siden og et nederst på siden. Det varierer veldig mye hvor mange besøk jeg får i denne bloggen hver dag, men det blir spennende å se hvor høyt besøkstallet blir hver måned på hjemmesiden til klubben min.

Jeg misforsto artikkelen om GSM-slukkingen og har derfor slettet innleggene om dette. De konkrete planene gjelder ikke Norge, men jeg ser ikke for meg at det er urealistisk å få til konkrete GSM-slukkeplaner om 5 år i Norge. Her får dere lenke til den artikkelen jeg leste http://www.digi.no/900056/att-kverker-gsm

Nå skal jeg ha min siste uke med sommerferie fra skolen og så skal jeg fullføre mitt siste skoleår på videregående skole. Skolene begynner nytt skoleår 20. august og jeg regner med at det blir mer stabilt besøkstall etter den datoen.

Liker du denne bloggen? Oppdateringer om når nye innlegg publiseres får du på Facebook-siden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar