mandag 23. juli 2012

Jeg tror jeg kanskje klarer å overvinne ensomheten

I det siste har jeg vært hjemme alene og ikke gjort noe spesielt, men det tror jeg kanskje kommer til å gå gradvis over. Jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan, men jeg gjør det uten forventninger til å klare å bli mer sosial enn jeg er nå. Jeg har derfor tatt noen bilder i dag som viser litt av det jeg har gjort i dag.

Pølsegryten er kokt ferdig, fra bunnen av

Her er pølsegryten servert med gresk salat og appelsinjuice

Jeg var på besøk hos ei venninne i kveld. Det var et hyggelig besøk

_________________________________________________________________________________

Hun hadde mulighet til å bruke et mobilkamera som tok klarere bilde enn mitt filmkamera.
Jeg regner med at dere nå forstår hvordan bildene med mitt filmkamera blir litt dårlige.

Jeg kom hjem klokken 21:25, men jeg var ble litt våt i regnet. Jeg pleier å bli varm av å sykle i regnvær på korte strekninger, men det betydde lite på tilbaketuren i nedoverbakker. Jeg hadde på en genser uten jakke. Jeg skiftet klær når jeg kom hjem for å ikke bli sjuke.

Når jeg skulle jobbe på Jula, måtte jeg sykle så raskt at hvis det var over 10 grader ute, så spilte det for meg ingen rolle hvor mye det regnet ute. Jeg måtte sykle av alle krefter i oppoverbakker. Jeg hadde alltid med meg jakke i ryggsekken for å ikke bli våt på tilbaketuren. Det burde jeg også tenkt på i ettermiddag når jeg begynte å sykle ut klokken 16:30. Det gikk bra i kveld, men den erfaringen kommer jeg til å huske lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar