torsdag 19. juli 2012

Glede med et forum for friluftsliv

Jeg har lenge hatt interesse for friluftsliv, men det har ikke blitt så mye ut av det. Jeg har ingen erfaring med å dra på telttur med sykkel, men nå holder jeg på å skrive i Fjellforum om dette. Jeg har aldri brukt sykkelvesker på sykkelen min før og kan derfor ikke se for meg hvordan dette går an. Jeg vet at hvis jeg skal ha sykkelvesker på sykkelen, så må jeg ha bagasjebrett på sykkelen. Det har jeg ikke nå og jeg vil unngå bagasjebrett, men jeg må ha det hvis jeg skal på telttur med sykkelen. Hvis jeg skal sykle på telttur i Sveio kommune, så må jeg krysse motorveien flere ganger. På grunn av det kan jeg ikke da bruke tilhenger. I forumet har jeg så langt blitt frarådet å ha all bagasjen i ryggsekk på langtur med sykkel.

På grunn av sommerferie bruker jeg mye tid på å høre musikk jeg savner fra barndommen. Jeg synes musikken har forandret seg de siste årene og det er vanskelig å forklare det. Det er også mye ny musikk som er bra, men den musikken jeg likte før hører jeg aldri på radio lenger. Jeg må høre den på internett, det synes jeg er en trist utvikling. Men det kan forandre seg, men det blir ikke som det var før. Før ble det meste av musikken bare laget med instrumenter, men nå lages mye musikk på data.

Jeg hører nå litt på nettradioen til Klem FM; som spiller rolig musikk. Jeg skal fortsette å skrive innlegg i Fjellforum og så får jeg se på om det kommer noen svar etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar