lørdag 28. juli 2012

Kjedelig lørdag

I skoleukene føler jeg meg ikke ensom på lørdag kveldene, fordi jeg bruker lørdagene til å vaske gulvene i leiligheten, lage middag, ta håndoppvasken og være på Connection i Tabernaklet. Men den ungdomfesten har tatt delvis sommerferie og jeg har derfor ingenting å gjøre i dag, annet enn å kjede meg med datamaskinen. I dag har jeg gjort noe, men det gjorde jeg alene.

Til nå har jeg funnet 3 forskjellige forumer i sommerferien. Forumene er:

Fjellforum
Musikkdiskusjon
NRRL

Jeg tror det blir mer aktivitet i forumene til høsten, men det finner jeg kanskje ut etter sommerferien. På Facebook synes jeg det er mye mer aktivitet på høsten og vinteren, spesielt hvis det er kraftig uvær på Haugalandet. Da kommer mange statusoppdateringer og mange er pålogget. Men på sommeren er det lite aktivitet på Facebook. Derfor velger jeg å skrive innlegg annenhver dag i denne bloggen, men av og til hver dag.

Jeg synes det er vanskelig å lufte ut soverommet godt nok, fordi det lukter innestengt der nesten hele tiden. Jeg har i hele dag hatt soverom-vinduene helt åpnet for å oppnå best mulig gjennomtrekk i alle rommene i leiligheten. Det lukter rart i stuen og kjøkkenet som følge av denne utluftingen, men det er nødvendig for å få den innestengte luften ut av soverommet. Jeg har satt plantene inn i soverommet i håp om at det skal hjelpe litt. Det blåser ikke mye ute, men det regner heldigvis ikke ute. Det har før vært et problem at det regner inn vinduene og så må jeg lukke de igjen. Når jeg var ferdig med å vaske gulvene tok jeg bildet av plantene i soverommet, før jeg satte tingene på gulvet igjen. Jeg bruker halve soverommet mitt som et lager.

Venstre: Ok tilstand, bladene har vokst ut igjen.   Høyre: Kritisk tilstand, bladene visner

En liten plante på nattbordet

Sånn så det ut når jeg var ferdig med å sette tingene på plass etter å vasket gulvet i soverommet.
Som dere kan se på bildet, er vinduet helt åpent for å lufte ut. Jeg tror den lille planten kan være en god ting å ha i soverommet for å rense luften.

I går ble det sendt ut flomvarsel for Rogaland.
Jeg tok et bilde ut soveromsvinduet når det regnet fredag kveld, sånn så det ut i regnværet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar