lørdag 14. juli 2012

Det føltes godt med en endelig pause fra Connection

Jeg har så langt i år vært med på Connection alle lørdag kveldene, og på Tweens i Tabernaklet annenhver fredag kveld.

I går kjedet jeg meg så mye at jeg surfet litt på nettet for å finne noe som kunne være spennende for meg. Fredag kveld søkte jeg etter forumer om friluftsliv og så fikk jeg treff på et forum jeg likte, et forum som heter Fjellforum. I dette forumet kan medlemmene chatte med hverandre, det har jeg begynt med. Jeg visste ikke før hvorfor jeg var interessert i friluftsliv og har av den grunn lagt den interessen bak meg. Men nå har jeg valgt å prøve å gjøre noe med dette og har blitt med i www.fjellforum.no, et forum for folk som er interessert i friluftsliv. Her kan medlemmene chatte, stille spørsmål og svare på spørsmål.

I går kveld tok jeg to bilder i stuen min, et bildet av displayet til DAB tuneren min og et bilde av halve stuen. Sofaen er ikke på bildet:


DAB tuneren
Nå blir NRK Sami mottatt på det digitale radionettet, Digital Audio Broadcasting

Stuen
Stuen er i samme rom som kontoret og kjøkkenet. Sofaen viser ikke på bildet.
Bildet viser bare lenestolen, litt av bordet og litt av datapulten. Begge høyttalerne viser på bildet.


Det er ensomt å sitte hjemme hver kveld uten å ha noen å være med, men jeg tror det beste er å gjøre noe mer enn å synes synd på meg selv. Jeg har en liten FM sender som bare dekker leiligheten min, kabel-tv (som jeg nesten aldri bruker) og internett som jeg bruker hver dag. Nå har jeg funnet et forum som er målrettet friluftsliv, en interesse som jeg vil utvikle. Det er en vanskelig interesse å utvikle, men jeg skal prøve å gjøre noe med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar