søndag 15. juli 2012

Jeg ble stukket av en veps i dag

Når jeg i formiddag skulle gå til Tabernaklet for å være med på Formiddagsmøte, så ble jeg stukket av en veps på Risøy bro. Det var så tilfeldig at alt jeg merket var lyden av et gnist og at jeg samtidig fikk vondt i pannen, der jeg ble stukket av vepsen. Jeg så ikke vepsen, men stikket gjorde vondt. Flere i Tabernaklet sa til meg at de så det var et vepsestikk og jeg fikk hjelp til å smøre eddik på såret. Jeg var glad for at dette skjedde når jeg skulle til Tabernaklet, ellers ville jeg ikke fått eddik på såret. Det hjalp veldig mye.

Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre i dag. Jeg hadde ingen store planer hjemme, men hadde vondt i hodet på grunn av vepsestikket. Når jeg skulle steke pannekaker til middag glemte jeg å bruke stekesmør og brukte derfor raps-olje. Når jeg kom på at jeg måtte bruke stekesmør, tok jeg litt stekesmør på pannen. Jeg klarte å steke 4 tjukke pannekaker. Jeg spiste ei pannekake til middag og ei pannekake til kveldsmat.

Det regnet av og til i kveld, men en gang regnet det kraftig og da tok jeg to bilder i kjøkkenvinduet. Her er bildene jeg tok av regnværet i kveld:

Langs fortauet på Risøy samlet regnet seg. Det viser dårlig på dette bilder.

På dette bildet ser det ikke ut som det regner, men det regner kraftig og det viser ikke på bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar