lørdag 13. april 2013

Sykkeltur til Spar Kjøp

Denne uka har sålene til fritidskoene mine blitt veldig slitt, på grunn av at jeg har brukt de når jeg jobbet i gartneriet. Jeg merket ikke det før jeg hadde jobbet i gartneriet på onsdag, men jeg skulle være med amatørradiogruppa på kvelden. På torsdag skulle jeg jobbe med renhold på Uni-K og der bruker jeg inne-sko til å jobbe med. På fredag skulle jeg være på skolen, men være på UNG i Nordre Misjonskirke på kvelden og valgte derfor å ikke kjøpe nye sko før i dag.

Jeg kjøpte vernesko og nye fritidsko på Spar Kjøp, fordi det ser ut som skoene jeg har brukt denne uka snart kommer til å rakne. I gartneriet er det murgulv som har slitt sålene til fritidskoene veldig mye, men jeg tror at vernesko ikke kommer til å bli så fort slitt når jeg jobber i gartneriet.

Jeg jobbet før på Spar Kjøp, men har vært kunde der i flere år før jeg begynte å jobbe der. Der finner jeg klær og sko til lave priser. For meg er det ingen problem å sykle til Spar Kjøp og den sykkelturen tar 35 minutter.

Disse skoene kjøpte jeg i dag på Spar Kjøp:

Vernesko. Koster 349 kroner. 

Fritidsko. Koster 249 kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar