søndag 7. april 2013

Bildene jeg tok på lørdag

Jeg begynte denne søndagen med å gå en kort tur ute på morgenen. Vanligvis begynner jeg søndagene med å surfe på internett, men i dag ville jeg først gå en tur ute. I dag skal jeg bare være inne, fordi det er bare rundt 2 plussgrader ute og det er hele tiden mørke skyer ute. Av og til snør det ute.

I går snødde det veldig mye den første gangen jeg så det. Dette bildet tok jeg av snøværet fra vinduet i stuen:


Snøen smeltet raskt etter det hadde snødd ute. Solen skinte når snøværet var ferdig og det var ikke mulig å se snø ute. Jeg måtte da gå ut for å kjøpe ei bøtte på Strandgaten Jernvare, en butikk i Haugesund sentrum. Bøtten kostet 25 kroner og dette bildet tok jeg av denne bøtten:


Den skulle jeg bruke til å vaske gulvene i leiligheten. Bildet tok jeg i soverommet etter jeg var ferdig med å vaske alle gulvene ferdig i leiligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar