søndag 7. april 2013

Neste uke blir litt annerledes

Spar Kjøp var min første praksisplass i 3. året på videregående skole og jeg har vært utplassert der to dager i uka før juleferien, onsdag og torsdag (etter sommerferien i 2012).

Etter juleferien ble jeg utplassert i kantinen til Uni-K, men gikk etterhvert over til renhold på Uni-K, fordi jeg var stort sett bare i oppvasken i kantinen. Det var mye bedre med renhold, da jeg vasket gulvene i avdelingene til Uni-K.

Etter juleferien har jeg vært utplassert på Spar Kjøp hver onsdag og jobbet med renhold på Uni-K hver torsdag. Fra neste uke blir jeg utplassert på Salve Høyvik Gartneri hver tirsdag og onsdag. Jeg har derfor sluttet å jobbe på Spar Kjøp.

Det betyr at jeg fra neste uke bare skal være på skolen hver mandag og fredag, ellers er jeg på jobb. Jeg har aldri jobbet i et gartneri før, så dette blir spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar