fredag 5. april 2013

Jeg kommer til å savne Spar Kjøp

Fortsatt vet jeg ikke helt hvor jeg kan få jobb etter skolen og det stresser meg. På Spar Kjøp visste jeg at det ikke var mulig å få jobb etter skolen. Det var lenge et tidsspørsmål om hvor lenge jeg kom til å få jobbe der, men denne uka var siste onsdagen jeg skulle jobbe der. Den arbeidsplassen kommer jeg til å savne. I 2013 har jeg vært utplassert på Spar Kjøp hver onsdag, fra klokken 9:00 til 15:00.

Neste uke begynner jeg å jobbe på Salve Høyik Gartneri, helt sør i Haugesund. Der skal jeg jobbe hver tirsdag og onsdag, fra klokken 8:00 til 14:00. I dag syklet jeg til gartneriet for å sjekke hvor lang tid det tar å sykle til gartneriet, og jeg brukte 30 minutter på å sykle til gartneriet. Jeg har aldri jobbet i et gartneri før, så dette kommer til å bli helt nytt for meg.

Fra neste uke skal jeg til å jobbe i gartneriet på tirsdag og onsdag, men jeg skal jobbe på Uni-K på torsdager. Fortsatt jobber jeg med renhold på Uni-K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar