mandag 8. april 2013

Mandag

Jeg har hatt det travelt siden jeg kom hjem fra skolen i dag. Det første jeg gjorde var å sykle til Spar Kjøp for å kjøpe to matbokser. Jeg kjøpte to matbokser før vinteren i fjor, men jeg vil ikke vente for lenge med å kjøpe nye matbokser. I tilfelle de gamle matboksene skulle bli slitne etter langvarig bruk, så kan det være greit å ha to nye matbokser liggende. Jeg har alltid to matbokser, sånn at jeg ikke trenger å vaske de oftere enn annenhver dag.

Når jeg kom hjem laget jeg hjemmelagde kjøttkaker (fra bunnen av) med pasta ved siden av til middag. I kjøttkakene brukte jeg rosmarin istedenfor pepper, sånn at de ikke skulle bli så sterke. Etter middagen tok jeg oppvasken, før jeg gikk til Tabernaklet for å være med Connection Crew.

Connection Crew er ei gruppe ungdommer fra Connection som kobler opp lys og forbereder teknikken i salen til Tabernaklet. Utstyret vi kobler til, for eksempel lys, brukes til møtene i Tabernaklet.

Jeg var selvfølgelig sliten når jeg kom hjem etter en så travel dag, men nå har jeg ikke flere planer for denne dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar