onsdag 2. januar 2013

Siste dagen i juleferien

Dette er siste dagen i juleferien min. I morgen er første skoledag og jeg skal da jobbe på Spar Kjøp. For meg var ikke dette en kjedelig juleferie, selv om jeg ikke gjorde så mye. Jeg har fått mye bedre tid til å oppdatere denne bloggen hver dag, men håper at jeg skal klare å oppdatere den hver dag etter skolestart.

2013 kommer til å bli et spennende år med radio, med tanke på at DAB skal bygges bedre ut. Fylkene Troms, Vest-Agder og Telemark skal få bedre utbygging i løpet av dette året. Full oversikt over utbyggingen finner dere her.

Facebook-siden til bloggen så mye bedre ut etter den ble oppdatert automatisk via "Dlvr.it". Da trenger ikke jeg å oppdatere den manuelt, men trenger bare publisere et innlegg og så kommer en oppdatering uten at jeg trenger å gjøre noe selv.

Jeg har fulgt med på vær-stasjonen de siste dagene og det ser ut som vinteren har tatt slutt. Det er stort sett 4 grader ute og oppholdsvær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar