onsdag 23. januar 2013

Hørte på DAB radio når jeg tok buss til jobb

Nå er det så kaldt ute at jeg ikke vil sykle mer før det blir varmere ute. Derfor tar jeg buss til jobb, både til Uni-K og Spar Kjøp, men jeg går til skolen. Når jeg i dag tok buss til Spar Kjøp, hørte jeg på DAB radio (lommeradio).

Med en sender på Stord og en sender på Bokn fikk jeg utmerket dekning. Jeg hørte på NRK Alltid Nyheter når jeg tok buss til jobb. Når jeg tok buss hjem fra jobb, hørte jeg på NRK P3. Klokken til lommeradioen oppdateres automatisk via DAB-signalet og jeg kan derfor sjekke klokken mens jeg hører på lommeradioen.

Det er et dekningkart som viser hvor det er dekning for DAB radio. Her er link til dekningkartet http://app.fleximap.com/Norkring/live/CoverMap.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar