mandag 7. januar 2013

Connection Crew begynner igjen, i Tabernaklet

Nå har Connection Crew begynt igjen og vi skal lære opp nye teknikere i Tabernaklet. Målet er å lære flere å styre lyd, lys og storskjerm på møtene i Tabernaklet. Dette er viktig for å få Connection Crew til å fortsette i mange år framover. Derfor hadde vi i kveld en samling i Tabernaklet for å diskutere hva vi har lyst til å gjøre i Connection Crew.

Connection Crew skal samles i Tabernaklet neste mandag klokken 18:00. Etter det skal vi være i Tabernaklet annenhver mandag kveld. Jeg ser fram til at flere vil begynne i Connection Crew og lære å styre lyd, lys eller data-teknikk.

Jeg gleder meg til å være med Connection Crew når vi skal være i Tabernaklet annenhver uke, for å koble opp tekniske ting, som for eksempel lyd og lys. Dette kommer til å bli kjempebra!

4 kommentarer:

  1. Spennende!! Så bra å lære flere til slikt da! Har en sønn på 10 år som er veldig opptatt med styring av lyd, og instrumenter o.l. :) Har en tanteunge som har vært en del på tabernakelet i Haugesund, faktisk. Er det der du holder til? Han er 19 år og heter Espen. Er fra Skudenes havn egentlig. :)Kjenner du til han?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er i Tabernaklet Haugesund jeg holder til

      Slett
  2. Så bra opplegg! Du er blitt veldig flink på å styre pc'en på storskjermen på møtene på Tabernaklet og jeg tror du kommer til å lærer å styre lyd og lys veldig bra også! Stå på :-D

    SvarSlett
  3. Så spennende. Det er mange flinke, og flere blir det.
    Stå på:)

    SvarSlett