torsdag 17. januar 2013

Årets første busstur

I dag tidlig så jeg at det hadde snødd i natt og jeg skulle i dag jobbe på Uni-K. Jeg valgte derfor å ta buss fra sentrum til Kvala, men før jeg gikk ut sjekket jeg bussrutene på internett. Der så jeg at det skulle kjøre en buss fra sentrum klokken 06:55 og den tok jeg.

På grunn av at det har vært minusgrader ute, ble jeg ikke overrasket over å se at det hadde snødd i natt. Jeg skal ta buss til Uni-K så lenge det er snø ute, men jeg skal fortsatt sykle til Spar Kjøp hver onsdag, fordi jeg vil komme meg tidligst mulig hjem for å få tid til å lage middag, før jeg skal være med amatørradiogruppa på kvelden.

Cobra radioklubb har avviklet nettbutikken, fordi den hadde nesten ikke besøk og solgte ikke så mye. Jeg bestilte en pakke med 6 stk t-skjorter og en caps, fra denne nettbutikken i desember.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar