søndag 30. desember 2012

Praktisk å bruke Google Reader

Jeg følger blogger og nettsider hver dag. Det kan bli vanskelig å følge alle oppdateringene til bloggene og nettavisene, når det har blitt så mye å følge med på. Derfor abonnerer jeg på oppdateringene med Google Reader som er gratis å bruke.

Google Reader er enkelt å bruke. Man må logge seg inn på https://www.google.com/reader for å se oppdateringene fra nettsidene man abonnerer på. I nettleseren har jeg øverst i høyre hjørnet et ikon for Google Reader, som viser antall oppdateringer som er kommet inn. Men for å følge med på om det kommer oppdateringer, må man være logget inn.

Jeg synes det er veldig lett å følge nettaviser og blogger med Google Reader. Da trenger jeg ikke å sjekke de manuelt hver dag. Her er en god instruksjon-film til Google Reader

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar