tirsdag 4. desember 2012

7 minusgrader ute

Jeg synes det er vanskelig å varme opp leiligheten når det er vinter, fordi det er så kaldt ute. Jeg har termometer på værstasjonen og den er praktisk å følge med på. Jeg kan se inne-temperatur og ute-temperatur, men det er også et barometer som viser værprognoser for de neste 12 timene. Jeg følger hele tiden med på værstasjonen når jeg er hjemme.

Jeg leste nå om at Jula skulle ha Julaklubb 8.-9. desember. Da får alle medlemmene doble poeng hvis de viser medlemkortet i kassen. Jeg tar turen bort på lørdag med medlemkortet og kjøper litt rustspray til sykkelen, som jeg bruker til å spraye kjettingen til sykkelen med. Jula har søndagsåpent 9. 16. og 23. desember fra klokken 14:00 til 19:00, står det på www.jula.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar