søndag 16. desember 2012

Jeg gir opp å bake rundstykker

De siste ukene har rundstykkene bare blitt mislykket. Jeg forstår ikke hva som gjør det, men det ser ut som det kommer et hakk i alle rundstykkene når jeg ruller de ut. Mange av de kan jeg ikke ha liggende i matboksen og jeg gir derfor opp å bake rundstykker. Jeg synes hjemmelagde rundstykker smaker veldig godt og derfor synes jeg dette er veldig trist, men jeg gidder ikke å prøve å bake rundstykker flere ganger.

Det er vanskelig å forklare hvordan rundstykkene blir mislykket, men jeg tok et bilde av rundstykkene når de var stekt ferdig. Sånn så de ut når de ble ferdige:


Det er vanskelig å rulle de sånn at de blir helt runde, uten at det kommer et stort hakk i rundstykket. Jeg har før lagt ut bilder av de vellykkede rundstykkene i denne bloggen. Her er et av bildene:


Sånn skal rundstykkene se ut. Jeg har bakt rundstykker hele denne sommeren og aldri opplevd problemer med å bake rundstykker, men nå ser det ut som jeg ikke får det til lenger. Derfor velger jeg nå å gi opp å bake rundstykker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar