onsdag 12. desember 2012

Det har snødd mye i natt

Jeg så nesten ikke annet enn snø når jeg skulle se ut vinduet i dag tidlig. Det er 1,4 minusgrader ute, så det kan være at snøen ikke er så veldig hard. Uansett tror jeg det kommer til å bli veldig gøy å sykle til jobb i snøværet. Vær-stasjonen viser nå frostvarsel.

Jeg har fått sovemasken i posten som jeg bestilte fra Enklereliv.no. Jeg er ikke vane med å ha sovemasken på og klarte derfor å miste den mens jeg sov i natt. Dette er en sovemaske jeg er fornøyd med og det var ingen problem å få sove i natt.

Jeg venter fortsatt på pakken jeg har bestilt fra Cobra web butikk. Det er nettbutikken til Cobra radioklubb. Det som er i pakken er t-skjorter og en caps, med logo til radioklubben på. Nettbutikken selger også mange andre varer med logo på, som for eksempel minnepenn, krus og refleksvest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar