søndag 16. desember 2012

Julebord med Connection

Jeg har aldri sett for meg en bedre kveld enn denne lørdag kvelden, som var i går. Connection hadde julebord med mye forskjellig program, blant annet noen filmer. Vi fikk servert julemiddag og dessert. Jeg synes det er vanskelig å forklare hvor gøy dette var, men det var langt bedre enn jeg trodde det kom til å bli.

Det ble utdelt noen priser og jeg fikk prisen "årets engasjerte". Jeg har gjort mye i Tabernaklet, blant annet styrt datamaskinen som viser tekst og film på storskjerm og stått i kiosken, men jeg trodde ikke det betydde så mye.

2 kommentarer:

  1. Hei Sindre.
    Du skriver at du:

    "aldri har sett for deg en bedre kveld enn denne lørdag kvelden, som i går".

    Da må du tro meg på følgende:
    Du kan IKKE se for deg HVOR MYE du betyr for ALLE oss som går i Tabernaklet.
    Ikke bare fordi du gjør så mye, men like mye fordi du ER DER. Du betyr faktisk en forskjell.

    Stå på Sindre. Du er en flott og dyktig gutt.

    Bless you.
    T

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg begynner å jobbe etter videregående når sommeren kommer, men jeg håper å få til å også neste år kommer på julebordet. Her fikk jeg mye igjen for 150 kroner, som julebordet kostet. Det inkluderte middag og dessert. Jeg må komme på julebordet neste år!

      Slett