lørdag 10. november 2012

Pannekaker til middag

Så langt har dette vært en rolig helg for meg. På fredag regnet det kraftig, men da satt jeg inne i varmen og hørte på musikk. Jeg spiste en stor salat til kveldsmat. Her er et bilde jeg tok av denne salaten:

Jeg bruker å lese gratisaviser mens jeg spiser middag.
Det er Karmsund eller Lokalavisen jeg da leser. 

I dag hadde jeg pannekaker til middag. Da leste jeg Lokalavisen og hørte på musikk. Filmkamera tar mørke bilder, men å ta bilder ute og å ta bilder av middager blir ikke så mørke. Jeg vet de hadde blitt mye bedre hvis jeg hadde brukt et kompakt fotoapparat, men det blir lenge til jeg kjøper et fotoapparat. I mellomtiden får jeg bruke filmkamera til å ta bilder med.


3 kommentarer:

  1. Pannekaker er topp det :-)
    Salat også fro den del, men varm mat er best til middag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, men salaten ble laget kald og jeg ville derfor spise den kald. Jeg sto opp mye senere enn vanlig lørdag morgen (spiste salaten fredag kveld).

      Slett