søndag 11. november 2012

Nå er jeg medlem av Webforumet

Jeg finner av og til nye forumer, men det er sjelden jeg registrerer meg som medlem. I dag klarte jeg å finne Webforumet, som er et forum for de som vil diskutere utvikling av nettsider og blogger. Det er også diskusjoner om mange andre temaer. Her kommer jeg til å være med på å diskutere markedsføring på internett. Link til forumet er www.webforumet.no

Det ser ut som det blir noen uker til vinteren kommer. På kveldstid er det 7 grader ute og jeg regner med at det må bli 2 grader ute på kveldstid før det begynner å snø ute. Jeg synes det er bra, for da trenger ikke jeg å måke snø ute hver morgen. Og så blir soverommet veldig kaldt på vinteren.

I dag har jeg vært opptatt med å lage hjemmelaget pizza og etterpå ta oppvask. Nesten alle pizzastykkene pakket jeg i fryseposer og lagret i fryseboksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar