mandag 13. mai 2013

Dagen begynte med full storm

Det regnet hele tiden når jeg syklet til jobb i dag og det regnet bare kraftigere og kraftigere. Jeg var redd for å komme for sent på grunn av at det var mye motvind når jeg syklet til jobb, men jeg brukte like lang tid som jeg vanligvis bruker på å sykle til jobb og det er 30 minutter. Det sluttet å regne når jeg begynte å jobbe. Jeg jobbet i gartneriet i dag og der begynner jeg å jobbe klokken 8:00.

I ettermiddag laget jeg stekte kjøttboller (fra bunnen av) med stekt løk og stekte gulrøtter i fullmåner. Jeg stekte dette i flytende margarin. Dette er bildene jeg tok av middagen:



Jeg prøver å lage litt kreative middager når jeg synes det blir vanskelig å lage varierte middager. Dette er et eksempel på enkel og kreativ middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar