torsdag 21. februar 2013

Begynte i ny jobb på Uni-K

I dag begynte jeg å jobbe med renhold på Uni-K. Jeg vasket gulvene i flere avdelinger på Uni-K og det var mye kjekkere enn jeg hadde forventet. Nå jobber jeg i kantinen på Uni-K på tirsdag, på onsdag jobber jeg på Spar Kjøp og på torsdag skal jeg jobbe med renhold på Uni-K. Mandag og fredag er jeg på skolen.

Den ene skoen min ble i dag ødelagt, men jeg vet ikke hva årsaken er og måtte derfor sykle til Spar Kjøp etter jobb. Et par sko kostet 199 kroner. Jeg kjøper alltid klær og sko på Spar Kjøp, fordi der selger de klær og sko veldig billig.

Dette har vært en kjempegøy dag for meg, selv om jeg måtte sykle til Spar Kjøp for å kjøpe nye sko. Jeg syklet hjem etter jeg hadde kjøpt nye sko og laget risengryngrøt til middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar